Mi Protect - 6 місяців

Mi Protect - це послуга надання заміни обладнання наших клієнтів на нове, в разі його механічного пошкодження, шляхом надання компенсації до 70% в магазинах і інтернет-магазині.

Відгуки користувачів
Залишити перший відгук :)

Замінити пошкоджене обладнання на нове протягом 15 хвилин - легко та швидко з Mi Protect!

Mi Protect - це послуга надання заміни обладнання наших клієнтів на нове, в разі його механічного пошкодження, шляхом надання компенсації до 70% в магазинах і інтернет-магазині.

Категорії Товарів, які підпадають під дію послуги Mi Protect

  1. Смартфони
  2. Планшети, ноутбуки
  3. Годинники, фітнес трекери
  4. ТБ, проектори
  5. Фото, відеотехніка (фотоапарати, камери, відеореєстратори)
  6. Роутери
  7. Смарт пристрої: світильники, електрочайники, розумні ваги, кондиціонери, пральні машини, рисоварки, тонометри.

Mi Protect від Mi.ua

Як це працює?

Кожен Клієнт, який купує Нове Обладнання з послугою Mi Protect отримує можливість обміняти таке обладнання на компенсацію в магазині чи інтернет-магазині Mi, якщо пристрій пошкоджено внаслідок будь-яких наступних причин:

  • Затоплення, контакт з водою;
  • Пошкодження в результаті перепаду напруги в мережі, удару електричним струмом, замикання в мережі;
  • Падіння, удару;
  • Контакту з відкритим вогнем, пожежі, загоряння;
  • Гарантійні поломки, передбачені умовами гарантії виробника.

Що робити в разі пошкодження пристрою, на який поширюється дія послуги Mi Protect?

  1. Принести пошкоджений пристрій в будь-який магазин нашої мережі в повній комплектації;
  2. Надати документи, що підтверджують придбання послуги MiProtect (чек про оплату, договір);
  3. Після узгодження протягом 15 хв. в обмін отримати підтвердження на отримання компенсації на суму до 70% від вартості наданого пристрою;
  4. Вибрати новий пристрій на надану суму компенсації.

(Для Клієнтів з населених пунктів, в яких немає магазинів Mi)

  1. Звернутися по телефону гарячої лінії: 0-800-60-44-71;
  2. Надати необхідну інформацію: № договору, IMEI/SN пристрою, ПІБ;
  3. Отримати попереднє узгодження на отримання компенсації;
  4. Надіслати пошкоджений пристрій через відділення Нової Пошти за адресою: м Київ, Нова Пошта, склад №66, компанія «Xiaomi Україна», +38 (067) 465-91-13 (даний номер використовується тільки для СМС-повідомлень; в повідомленнях напишіть слово «Protect» і номер накладної);
  5. Після отримання пристрою фахівцями компанії «Xiaomi Україна» отримати «код компенсації» в мережі магазинів Mi;
  6. Вибрати новий пристрій на надану суму компенсації!

Вартість послуги Mi Protect

Термін дії Mi Protect Вартість послуг згідно Договору - від вартості пристрою
180 днів 12%
366 днів 20%

Подарунок!

З послугою Mi Protect Клієнту безкоштовно надається доступ до програмного комплексу Platinum Protection терміном на 1 рік, який включає в себе наступні функції для Клієнта:

  • Створення резервної копії книги контактів і фотоконтента (без обмеження розміру сховища);
  • Відновлення книги контактів і фотоконтента з резервної копії;
  • Визначення геолокації мобільного пристрою в будь-який момент часу;
  • Подача звукового сигналу для пошуку загубленого пристрою;
  • Перегляд облікових записів на загубленому телефоні;
  • Видалити всю інформацію з телефону та карти пам'яті; *
  • Перегляд інформації про номер телефону, IP-адресу і всі облікові записи, які заведені в смартфоні. *
  • http://mi.smprotect.com/#application

Цей додаток можна використовувати на операційних системах iOS і Android. Функціонал відмічений знаком * може бути використаний тільки для Android

Яку компенсацію ви отримаєте?

Сума компенсації залежить від періоду обігу та від вартості обладнання, до якого купується послуга Mi Protect, і становить:

Термін звернення Клієнта з моменту початку дії Договору Розмір компенсації від вартості пошкодженого пристрою складає
з 1 по 180 день 70%
з 181 по 366 день 50%

У разі якщо сума компенсації менше, ніж вартість нового вибраного обладнання, то різниця сплачується додатково.

У разі якщо сума знижки більше, ніж вартість нового обраного обладнання, то різниця «пропадає» і не виплачується ні в якому іншому форматі.

У разі придбання послуги до акційних товарів (товар + подарунок (інший товар)) договір Mi Protect поширює свою дію тільки на основний товар (на товар, який йде в подарунок, послуга не поширюється).

Приклад: смартфон + фітнес-браслет (який при покупці, йшов в подарунок до смартфону). Дія послуги поширюється на смартфон, при цьому фітнес-браслет є стандартною комплектацією і в разі обміну, його необхідно також надати для ідентифікації товару та надання послуги Mi Protect.

ВАЖЛИВО!

  1. При заміні акційного товару, для повноцінної ідентифікації, в обмін на компенсацію, необхідно надати сам пошкоджений пристрій та подарунок який був закріплений за ним під час продажу даного товару.
  2. Компенсація не надається в грошовому еквіваленті.