Лей Цзюнь розповів про головні критерії успіху Xiaomi

  • 06.03.2015
  • 1658

На засіданні Всекитайських зборів народних представників (China's National People's Congress), що відбувся в Пекіні в четверг, 5 березня, глава Xiaomi Лей Цзюнь (Lei Jun) розповів про успіхи своєї компанії і поділився планами на майбутнє.

За словами Лей Цзюня, для Xiaomi одним з критеріїв успіху є випуск продуктів високої якості - "По-перше, якість продукту, є головним критерієм для гарної компанії. Я думаю, що на тлі інших китайських компаній, Xiaomi виділяється тим, що не залежно від складнощів і витрат, в першу чергу робить все, щоб зробити якісний продукт. По-друге, постійні наукові дослідження, розробки маркетингових каналів, підвищення операційної ефективності і в цілому інновація бізнес моделі за весь цей час, допомагають нам відчувати попит споживачів і задовольняти їхні запити".

Лей розповів, що його надихають бізнес моделі таких компаній як: Wal-Mart, якій вдалося збільшити валову рентабельність з 22,5% до 23% і це вплинуло на підвищення ефективності у великомасштабному виробництві, зробивши її глобальною мережею торгових магазинів. А також компанія Costco, яка фокусується на продажі товарів обмеженого числа виробників за мінімальними цінами, заробляючи прибуток в діапазоні від 1 до 14%, що дає їм перевагу по відношенню до конкурентів.

"У минулому, наші витрати на R & D, виробництво, підтримку, послуги, ринки, канали, все вилилося тільки в 5% нашого обороту, або 5% роздрібної ціни. Через це, Xiaomi може легко виробляти будь-яку продукцію, еквівалент якої , удвічі дешевше дубліката, тому що ми користуємося багатьма шляхами, дотримуючись однієї з найефективніших операційних моделей. Ми виробляємо якісні продукти, не залежно від ціни і контролюємо витрати на рівні 5-6%, що дозволяє іноді знижувати вартість товару майже на 50% " -розповів Лей.

Він вважає, що головними атрибутами успіху Xiaomi, є інтернет-торгівля, яка дозволяє добре економити і за рахунок цього знижувати ціни на товар, а також соціальні мережі за допомогою яких, Xiaomi набуває все більшої популярності і нових mi-фанів.

На майбутнє, основна стратегія Xiaomi полягає у створенні продуктів для розумного будинку, якими можна буде керувати за допомогою фірмових Mi-смартфонів. Лей Цзюнь також заявив, що очікує зростання продажів своїх смартфонів на 30% і планує виручити понад 100 млрд юанів (близько 16 млрд $) в 2015 році. Одним з основних способів досягнення таких показників повинна стати переорієнтація з китайського на зовнішні ринки.

Повернутися на головну сторінку Mi.ua