Обмін та повернення без проблем

Купуючи товар в нашому інтернет-магазині, збережіть, будь ласка, номер замовлення, обов’язково перевірте наявність чеку, гарантійного талону або видаткової накладної, що додаються до товару. Це допоможе Вам у майбутньому, якщо виникне необхідність, повернути або обміняти товар. Ознайомитись з — умовами доставки та оплати товарів.

Також зберігайте в первісному вигляді упаковку, уникайте кардинальних змін в товарі, який Ви придбали (зовнішній вигляд, програмне забезпечення та ін.), якщо Ви не впевнені в тому, що товар повністю задовольняє Ваші бажання та потреби.

Повернення або відміна придбаних товарів в інтернет-магазині здійснюється у випадках і згідно умов, регламентованих «ЗАКОНОМ УКРАЇНИ ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ».

Будь-який товар, який підлягає поверненню або обміну, проходить через Сервісний Центр, для експертного висновку.

Повернення або обмін товару проводиться в разі, якщо товар не був у використанні та якщо збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий покупцеві під час покупки.

Заявка на повернення або обмін товару, можлива протягом 14 календарних днів з дня покупки. Для оформлення заявки на обмін або повернення, покупець повинен:

  • Написати заяву на повернення товару (шаблон)
  • Вказати паспортні дані
  • Докласти документ, який підтверджує покупку

Шаблон заяви на повернення товару, Ви можете роздрукувати або написати від руки, заповнивши всі необхідні поля.

На підставі закону про захист прав споживачів та регламенту взаємодії компанії з клієнтами:

  1. Здійснити повернення можно протягом 14 календарних днів від дня купівлі.
  2. Обов'язковою умовою під час подання запиту на повернення коштів на підставі законодавства – клієнт зобов'язаний надати: товар, заяву, квитанцію або чек. Шаблон заяви можуть надати співробітники торгівельного центру (ТЦ) чи сервісного центру (СЦ). Якщо у вашему місті немає ТЦ чи СЦ, заяву можно завантажити на сайті або написати від руки на основі шаблону (завантажити).
  3. У випадку надсилання товару на повернення - з товаром необхідно надіслати квитанцію та заяву.
  4. На підставі закону про роботу з фізичними особами, для повернення грошових коштів, клієнт зобов'язаний надати свої паспортні дані. У випадку, якщо сума замовлення складає 15 000 грн та більше, клієнт зобовязаний надати свій ІПН.
  5. Якщо була здійснена оплата замовлення без відвантаження товару - повернення коштів можливе протягом 7 календарних днів від дня подання заяви на повернення коштів.
  6. Якщо товар було придбано, то повернення можливе у наступному порядку:
    - Товар приймається на повернення лише через СЦ та лише протягом 14 календарних днів від дня купівлі.
    - СЦ здійснює експертне оцінювання в період до 14 календарних днів та робить висновок.
    - У випадку позитивного рішення СЦ, повернення коштів здійснюється протягом 7 календарних днів.
    - У випадку негативного рішення СЦ, товар повертається кліенту та надається висновок.

Усі суперечки щодо повернення, обміну або ремонту розглядаються в індивідуальному порядку та з дотриманням законодавчих вимог.

У разі повернення або обміну товару згідно Закону, Вам необхідно:

  1. зателефонувати за номером: +38 (063) 776-71-20 і заявити про своє бажання
  2. після чого особисто приїхати в магазин або офіційний сервіс-центр, вказаний менеджером.

У будь-якій ситуації остаточне рішення про умови повернення або обміну товару приймається менеджером магазину.

Повернення або обмін товару внаслідок поломки

Якщо куплений в інтернет-магазині MiOT.ua товар протягом гарантійного терміну прийшов в непридатний стан, частково або повністю втратив здатність виконувати свої функції, він може бути повернений або замінений.

Якщо Ви мешкаєте не у Києві, у разі настання сервісного випадку Ви можете відправити пристрій у Сервіс-Центр - "Новою Поштою". Скористайтеся, будь ласка, наступними реквізитами:

м. Київ, Нова пошта, склад №66, ТОВ «ТОШОНАДО Україна» ІПН 44850689, +38 (063) 590-19-14.

Всередину посилки вкладіть, будь ласка, опис несправності та контактні дані клієнта. 

Години роботи Сервіс-Центру:

  • пн-пт: 09-00 до 18-30
  • сб: 10-00 до 15-00
  • нд: вихідний

Для повернення або заміни товару, що став непридатним, необхідні:

  • документ, що підтверджує особу;
  • документ, що підтверджує покупку: чек, гарантійний талон, накладна;
  • висновок авторизованого сервісного центру про те, що поломка сталася з вини виробника або продавця;
  • історія заходів, що вживалися для ремонту: якщо товар не вдалося привести в заявлений в магазині стан три рази протягом гарантійного терміну, він повинен бути замінений, або повернутий продавцю.