Сервісні центри

Дізнатися про стан ремонту або про відправлення можна:

  • Телефоном – (044) 503-35-84
  • У зв'язку з великою завантаженістю операторів, прохання всі запити надсилати на e-mail - [email protected]

Гарантійне обслуговування надається тільки на продукцію куплену в нашій мережі.

Для зручності клієнтів, всі сервісні пристрої можна здавати і отримувати у всіх наших фірмових магазинах.

Пункти прийому техніки для передачі в сервісний центр, які росташовані у фірмових магазинах:

  • м. Львів, площа Ярослава Осмомисла, 10 (навпроти ринку Добробут)
  • (067) 200-98-26; (050) 451-27-68
  • e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 21-00

ідправка Новою поштою:

  1. До Вашого відправлення, вкладіть детальний опис несправності та контактні дані клієнта.
  2. Після відправлення, обов'язково повідомте номер декларації по e-mail: [email protected]
  3. Реквізити необхідні для відправки: м. Київ, Нова пошта, склад №66, ТОВ "НІСОМІ УКРАЇНА" ІПН 39344040, +38 (063) 776-71-20 (даний номер використовується тільки для смс повідомлень; 
  4. Дізнатися про стан ремонту або про свою посилку можна за номером телефону: (044) 503-35-84

Trade-in

  • (044) 503-35-84 / (044) 501-91-30;
  • e-mail: [email protected]
  • У будні з 10-00 до 18-00