Дізнатися про стан ремонту або про відправлення можна:
- Телефоном – (044) 503-35-84
- У зв'язку з великою завантаженістю операторів, прохання всі запити надсилати на e-mail - [email protected]
Гарантійне обслуговування надається тільки на продукцію куплену в нашій мережі.
Для зручності клієнтів, всі сервісні пристрої можна здавати і отримувати у всіх наших фірмових магазинах.
Пункти прийому техніки для передачі в сервісний центр, які росташовані у фірмових магазинах:
- м. Львів, площа Ярослава Осмомисла, 10 (навпроти ринку Добробут)
- (067) 200-98-26; (050) 451-27-68
- e-mail: [email protected]
- щоденно з 10-00 до 21-00
ідправка Новою поштою:
- До Вашого відправлення, вкладіть детальний опис несправності та контактні дані клієнта.
- Після відправлення, обов'язково повідомте номер декларації по e-mail: [email protected]
- Реквізити необхідні для відправки: м. Київ, Нова пошта, склад №66, ТОВ "НІСОМІ УКРАЇНА" ІПН 39344040, +38 (063) 776-71-20 (даний номер використовується тільки для смс повідомлень;
- Дізнатися про стан ремонту або про свою посилку можна за номером телефону: (044) 503-35-84
Trade-in
- (044) 503-35-84 / (044) 501-91-30;
- e-mail: [email protected]
- У будні з 10-00 до 18-00