Сервісні центри

Дізнатися про стан ремонту або про відправлення можна:

З 04.10 у ТЦ «Метроград» працює сервіс-інженер, який надає консультації з питань сервісу, та здійснює ремонт на місці. Графік роботи: вівторок-субота, 10:00-19:00. Неділя, понеділок - вихідні.

Гарантійне обслуговування надається тільки на офiцiйну продукцію в Україні.

Для зручності клієнтів, всі сервісні пристрої можна здавати і отримувати у всіх наших фірмових магазинах.

Пункти прийому техніки для передачі в сервісний центр, які росташовані у фірмових магазинах:

  • м. Хрещатик або Льва Толстого, Бессарабська пл., 2, ТРЦ «Метроград»
  • щоденно з 10-00 до 21-00
  • Cервіс-інженер, (068) 568 06 41
  • вівторок-субота, з 10-00 до 19-00
  • Схема розміщення
  • м. Львів, площа Ярослава Осмомисла, 10 (навпроти ринку Добробут)
  • (067) 200-98-26; (050) 451-27-68
  • e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 21-00

Відправка Новою поштою:

  1. До Вашого відправлення, вкладіть детальний опис несправності та контактні дані клієнта.
  2. Після відправлення, обов'язково повідомте номер декларації по e-mail: [email protected] або за вказаним номером телефону: (044) 503-35-81
  3. Реквізити необхідні для відправки: м. Київ, Нова пошта, склад №66, ТОВ "НІСОМІ УКРАЇНА", +38 (063) 590-19-66 (даний номер використовується тільки для смс повідомлень; у повідомленнях напишіть слово "СЕРВІС" та номер накладної).

Trade-in

  • (044) 503-35-84 / (044) 501-91-30;
  • e-mail: [email protected]
  • щодня з 10-00 до 21-00