Сервісні центри

Дізнатися про стан ремонту або про відправлення можна:

У зв'язку з карантином можуть бути затримки зворотнього зв'язку в телефонному режимі. Прохання надсилати Ваші запити в письмовій формі на [email protected]

Дякуємо за розуміння.

Гарантійне обслуговування надається тільки на продукцію в Україні.

Для зручності клієнтів, всі сервісні пристрої можна здавати і отримувати у всіх наших фірмових магазинах.

Пункти прийому техніки для передачі в сервісний центр, які росташовані у фірмових магазинах:

  • м. Львів, площа Ярослава Осмомисла, 10 (навпроти ринку Добробут)
  • (067) 200-98-26; (050) 451-27-68
  • e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 21-00
  • м. Київ м. Почайна, просп. Степана Бандери, 21 (сусідня будівля біля ТРЦ «Городок»), 2 поверх, вхiд через «Дiм Кави»
  • (063) 776 70 48
  • Пн-Пт з 09-00 до 20-00 
  • Сб з 10-00 до 19-00 
  • Нд з 10-00 до 18-00 

Відправка Новою поштою:

  1. До Вашого відправлення, вкладіть детальний опис несправності та контактні дані клієнта.
  2. Після відправлення, обов'язково повідомте номер декларації по e-mail: [email protected] або за вказаним номером телефону: (044) 503-35-81
  3. Реквізити необхідні для відправки: м. Київ, Нова пошта, склад №66, ТОВ "НІСОМІ УКРАЇНА", +38 (063) 776-71-20 (даний номер використовується тільки для смс повідомлень; у повідомленнях напишіть слово "СЕРВІС" та номер накладної).

Trade-in

  • (044) 503-35-84 / (044) 501-91-30;
  • e-mail: [email protected]
  • щодня з 10-00 до 21-00