Сервісні центри

Гарантійне обслуговування надається тільки на офiцiйну продукцію в Україні.

Для зручності клієнтів, всі сервісні пристрої можна здавати і отримувати у всіх наших фірмових магазинах.

Для зручності клієнтів, все сервісні пристрої можна здавати та отримувати в наших фірмових магазинах.

Trade-in

«PickMi» + Експрес-сервіс 24 - це швидкий ремонт ваших гаджетів від «Service Україна» максимум за 24 години (з моменту надходження пристрою в центр підтримки).

Як ми економимо Ваш час?

Уявіть ситуацію: трапилася неприємність і у Вас зламався смартфон або інший девайс (що буває вкрай рідко, але все ж). Ця неприємність може серйозно порушити ритм життя сучасної людини, адже сьогодні смартфон - це не тільки можливість здійснювати дзвінки! Це Інтернет, електронна пошта, миттєвий доступ до файлів з даними, а також засіб спілкування з рідними та близькими через соціальний мережі та месенджери.

Скільки, зазвичай, проходить часу від поломки, до моменту, коли смартфон знову повернеться до Вас на службу? Давайте порахуємо:

  1. сходити в сервісний центр - 2-3 години,
  2. діагностика та ремонт смартфона - від 3-5 днів до тижня, а то й більше, якщо немає потрібних запчастин,
  3. піти забрати свій відремонтований смартфон - теж 2-3 години.

Разом ми маємо від 5-7 днів на лагодження + 2 дні, коли Вам доведеться їздити в СЦ відвозити/забирати свій гаджет. Це довго.

«Як здорово було б, якби сервісні питання вирішувалися за один день» - подумаєте Ви!

«Чому б і ні - це реально!» - відповімо ми.

Послуга «PickMi» + Експрес-сервіс 24 від «Service Україна» - це швидкий гарантійний і не гарантійний сервіс Вашого пристрою за максимум 24 години.

Як це влаштовано? Наш кур'єр приїжджає до Вас, забирає гаджет, доставляє в наш Центр, де експерти проводять діагностику та вирішують проблеми, що виникли, в перебігу максимум 24 годин. Після ремонту кур'єр привозить гаджет до Вас назад додому, в офіс або в університет.

Зверніть увагу, що послуга застосовується не тільки до гарантійних випадків, але й до не гарантійних!

Ваша вигода - зекономлені 5-7 днів проведених без гаджета.

І в дощ, і в завірюху наш кур'єр приїде в будь-яке зручне для Вас місце, в потрібний Вам час, щоб прийняти пристрій в сервіс!

«Скористатись послугою PickMi»

Пункти прийому техніки для передачі в сервісний центр, які росташовані у фірмових магазинах:

  • м. Петрівка, проспект Степана Бандери, 23, ТЦ «Городок», 3-я лiнiя (поруч з Fozzy)
  • МАГАЗИН - (044) 501-25-22; (068) 623-02-31;
  • e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 21-00
  • Схема розміщення в ТРЦ «Городок»
  • м. Політехнічний інститут, проспект Перемоги, 24, ТРЦ Smart Plaza
  • Відділ продажів - (097) 861-35-11; e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 22-00
  • м. Київ, м. Либідська, вулиця Антоновича, 176, ТРЦ Ocean Plaza, 2 поверх
  • (067) 104-95-60
  • e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 22-00
  • м. Хрещатик або Льва Толстого, Бессарабська пл., 2, ТРЦ «Метроград»
  • Відділ продажів - (044) 235-34-10; (068) 610-02-55; e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 21-00
  • м. Львів, площа Ярослава Осмомисла, 10 (навпроти ринку Добробут)
  • (067) 200-98-26; (050) 451-27-68
  • e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 21-00
  • м. Львів, вул. Кульпарківська, 226 А, ТРЦ «Вікторія Гарденс» (1 поверх, хол).
  • (097) 090-97-67; (093) 012-15-14
  • e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 22-00
  • м.Тернопіль, вул. Руська, 16
  • (068) 397-91-98; (063) 504-56-40;
  • e-mail: [email protected]
  • щоденно з 9-00 до 20-30
  • м. Харьків, вул. Академіка Павлова, 44-Б, ТРЦ «Французький бульвар»
  • (068) 623-00-04
  • e-mail: [email protected]
  • щоденно з 10-00 до 22-00

Відправка Новою поштою:

  1. До Вашого відправлення, вкладіть детальний опис несправності та контактні дані клієнта.
  2. Після відправлення, обов'язково повідомте номер декларації по e-mail: [email protected] або за вказаним номером телефону: 0 (800) 60-44-37
  3. Реквізити необхідні для відправки: м. Київ, Нова пошта, склад №66, компанiя "Ен-Ай-Ес Україна", тел.: +38 (098) 874-13-91 (даний номер використовується тільки для смс повідомлень; у повідомленнях напишіть слово "СЕРВІС" та номер накладної).

Дізнатися про стан ремонту або про відправлення можна:

Перелік сервісний центрів по Україні ви можете знайти за посиланням.