Xiaomi готується грати «по-крупному»

  • 16.02.2015
  • 1237

Xiaomi, третя компанія в світі з виробництва смартфонів і на даний момент оцінюється більш ніж в $ 46 млрд, це більше ніж у її загальновідомих однолітків з США: компанії Uber, Snapchat і Airbnb, але не дивлячись на це, для більшості покупців телефонів на Заході, Xiaomi все ще залишається загадкою. Щоб виправити це становище, у четвер Xiaomi провела перший офіційний захід в США, в рамках якого представила продукти компанії та її програмне забезпечення. 

На презентації Бінь Лінь і Хьюго Барра поділилися статистикою, цифри якої вражають. Xiaomi, заснована п'ять років тому, вже в грудні привернула 1,1 млрд доларів в ході чергового раунду фінансування.

У 2014 році Xiaomi продала 61 млн смартфонів - це на 223% вище рівня 2013 року. Її виручка в минулому році підскочила на 135% - до 74,3 млрд юанів (11,9 млрд доларів).

Віце-президент компанії з міжнародних ринків Хьюго Барра повідомив, що операційною системою Xiaomi - MIUI, що є адаптованою версією ОС Android, на даний момент користується понад 100 млн осіб. Кожен день, офіційний форум Xiaomi відвідують 40 млн активних користувачів, які розміщують до 500 тисяч нових повідомлень протягом одного дня.

На презентації Хьюго Барра, також розповів про хорошу роботу дистриб‘юторскіх мереж Xiaomi, за допомогою яких, виходить, доставляти сотні тисяч замовлень, протягом одного-двох днів з моменту оформлення замовлення. Соціальні канали і добре налаштовані  дистриб’юторскі мережі, є дуже важливими для Xiaomi, оскільки компанія продає всю свою продукцію через інтернет. Для початку, підкорювати американський ринок Xiaomi планує відкриттям власного сайту електронної комерції в США, який буде називатися Мі Store. Однак, у Xiaomi не планують поширювати смартфони та планшети через цей магазин. Зацікавлені покупці зможуть замовити у ньому різні аксесуари для мобільних пристроїв, наприклад, навушники, зовнішні акумулятори, фітнес-браслети і т.д.

Бінь Лінь дав зрозуміти, що Xiaomi вивчає можливість запуску онлайн-магазинів в інших країнах. Так, раніше повідомлялося, що китайська компанія придивляється до російського і бразильського ринку.

Повернутися на головну сторінку Mi.ua