Xiaomi збільшить виручку від інтернет-послуг вдвічі

  • 24.04.2015
  • 1300

У четверг Xiaomi представила в Нью-Делі новий смартфон, призначений для індійського ринку.

Лей Цзюнь відзначив, що Xiaomi розраховує стати одним з лідерів з продажу смартфонів на індійському ринку протягом трьох років. Він також додав, що компанія планує активніше інвестувати в індійські стартапи в цьому році, щоб створити екосистему на місцевому ринку.

Xiaomi, заснована в 2010 році, в минулому році стала найбільш швидкозростаючою компанією в сфері виробництва телефонів. Вона обігнала Samsung з продажу в Китаї, який є найбільшим ринком смартфонів.

Компанія пропонує за доступними цінами пристрої, порівнянні за характеристиками з самими просунутими моделями конкурентів. Смартфони Xiaomi працюють на спеціальній версії ОС Android від Google, програмне забезпечення часто оновлюється відповідно до побажань користувачів.

Компанія має намір збільшувати у своєму бізнесі частку інтернет-послуг, включаючи ігри для смартфонів і онлайн фінансові послуги.

Виручка китайського виробника смартфонів Xiaomi Corp. від інтернет-послуг у цьому році збільшиться більш ніж втричі і складе порядку $ 1 млрд, прогнозує голова ради директорів компанії Лей Цзюнь.
В інтерв'ю газеті The Wall Street Journal глава Xiaomi заявив, що компанія має намір збільшувати у своєму бізнесі частку інтернет-послуг, включаючи ігри для смартфонів і онлайн фінансові послуги.
Згідно з прогнозом компанії, її виручка в цілому цього року досягне $ 16 млрд. Таким чином, частка виручки від інтернет-послуг може скласти близько 6%.

Лей Цзюнь відзначив, що орієнтиром розвитку для Xiaomi є китайські компанії сфери електронної комерції Alibaba Group Holding Ltd. і Tencent Holdings Ltd. "Напрямки, в яких Tencent and Alibaba заробляють сьогодні, стануть напрямками діяльності Xiaomi в майбутньому", - зазначив він.

Повернутися на головну сторінку Mi.ua