- 30.07.2015
- 1282
Вітчизняні виробники, значно нарощують свої обороти й продовжують досить стрімко, збільшувати рівень продажів на ринку смартфонів Китаю.
Компанії Xiaomi, вдалося зайняти 18% частки ринку, залишивши іноземних конкурентів позаду себе, в тому числі і такі компанії як Apple, і Samsung.
Значне зростання компанії Xiaomi, більшою мірою пов'язаний з тим, що компанія розвиває свою експансію і на світових ринках, освоєння якого почалося з запуску смартфона Redmi 2, безпосередньо для ринку Бразилії.
Xiaomi нарощує темп зростання, стає все більше і продовжує стрімко розвиватися.
Компанії Xiaomi, менш ніж за 5 років, досягла дуже високих результатів і в даний момент оцінюється більш ніж в $ 45 млрд, охопивши певну частку ринку таких компаній як Samsung і Apple.
За даними експертної оцінки IDC, станом на III квартал минулого року, доля Xiaomi склала 5,2% від всіх продажів смартфонів на світовому ринку.
Це в п'ять разів більше ніж частка Xiaomi в 2012 році і вдвічі більше, ніж за період 2013 року.
У поточному році компанія Xiaomi з 30 -го місця піднялася на друге, у той час як Apple, займає лише 16 сходинку.
Китайський лідер бере приклад з кращих.
Це помітно по тому, як Xiaomi навчилася у Apple яскраво презентувати свої нові розробки, а від компанії Amazon - дуже вміло конкурувати, з метою збільшення прибутку.
Відмінне співвідношення ціни і якості, величезний асортимент і стратегічно правильно вибудуваний маркетинг - це ключові фактори успіху компанії Xiaomi.
Наприклад, всі Ми прекрасно знаємо, як у серпні 2014 року, Xiaomi анонсувала свій новий, хітовий смартфон - Mi4, який побив рекорди продажів на багатьох ринках Південно-Східної Азії.
І знову, компанія Xiaomi хоче застосувати подібний стратегічний хід, вже для виходу на бразильський ринок.