- 05.05.2015
- 1222
Глава Xiaomi Лін Бін пообіцяв припинити практику «миттєвих продажів» смартфонів через сайт компанії і почати вільний продаж гаджетів.
Китайський виробник гаджетів Xiaomi відмовиться від одного зі своїх найяскравіших маркетингових прийомів - швидкісних продажів своїх пристроїв через інтернет. Про це заявив президент Xiaomi Лін Бін на пекінському заході Global Mobile Internet Conference.
Раз на тиждень, на сайті Xiaomi проводилися розпродажі пристроїв обмеженими партіями, які отримали в китайській пресі назву «голодного маркетингу», або «миттєвих продажів». Досі, такі розпродажі були для компанії єдиним каналом дистрибуції нових пристроїв Xiaomi. Вони викликали масові нарікання покупців через штучно створюваний дефіцит, проте підігрівали інтерес місцевої публіки до бренду.
Як правило після першої розпродажі нового пристрою, Xiaomi публікувало повідомлення з інформацією про час, за який був розпроданий перший мільйон примірників гаджетів (зазвичай менше, ніж за хвилину). Покупці, які не використовують скрипти для масової закупівлі пристроїв у дні «миттєвих продажів», змушені купувати пристрої у перекупників, або, у разі окремих пристроїв, залишати заявку на сайті і чекати виконання замовлення.
На пекінській конференції Лін Бін заявив, що практика «миттєвих продажів" не служила маркетинговим цілям: кілька років поспіль вона використовувалася виробником, як спосіб уникнути перевиробництва та зайвих витрат в умовах обмежених ресурсів. Власних виробничих потужностей у Xiaomi немає, її апарати збираються на заводах Foxconn, яка займається контрактним виробництвом техніки для різних брендів, в тому числі і для Apple. Тепер, за словами Лін Біна, компанія планує відмовитися від «миттєвих продажів».
Два нових флагманських пристрої Xiaomi - фаблет Xiaomi Mi Note і смартфон Xiaomi Mi4 можна знайти у відкритому продажі, чого раніше не відбувалося ніколи. Однак, завдання Xiaomi полягає в тому, щоб відмовитися від «голодного маркетингу» при продажах всіх гаджетів, а не тільки пристроїв з преміальної лінійки.
Якщо в 2014 р Xiaomi продала 60 млн смартфонів, що дозволило їй стати найбільшим китайським виробником, то в 2015 р вона поставила мету продати 80 млн смартфонів за рік, або 7-8 млн щомісяця. Такий обсяг продажів вже не вписується в модель «голодного маркетингу», вважає видання. Іншим приводом відмовитися від «голодного маркетингу» послужить офіційний вихід Xiaomi на великі ринки за межами Китаю, де ця модель не відпрацьована.
Згідно IDC, в III кварталі 2014 р компанія Xiaomi посіла третє місце на світовому ринку смартфонів за обсягами поставок з часткою ринку 5,3%. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 вендор збільшив поставки на 211%.