Слідом за Xiaomi

Кінець серпня в українському стартапному ком'юніті виявився куди більш насиченим, ніж спекотне літо.

Україну вперше відвідав ексклюзивний виробник найпопулярніших в світі браслетів для Xiaomi – компанія Huami (HMi).

AMAZFIT Huami

Саме вона виробляє фітнес-браслети для Xiaomi та легендарний Mi Band її рук справа.

AMAZFIT Mi Band 3

Вражає, що HMi перший з усіх стартапів, який, навіть обігнавши Xiaomi, вийшов на ринок IPO в Нью-Йорку.

Тому, не дивно, що Huami володіє власним брендом AMAZFIT, який досить успішно розвивається і продається в країнах Північної Америки та Західної Європи, і, звичайно ж, Азії.

AMAZFIT логотип

Що особливо цікаво – під цим брендом випускаються не тільки браслети і годинники, але і розумні кросівки, електричні зубні щітки і багато іншого.

AMAZFIT продукція

AMAZFIT кросівки

Нарешті представники цієї інноваційної компанії прибули в Україну на зустріч зі своїм давнім і єдиним партнером, компанією NIS (нова назва NiSoMi).

AMAZFIT NIS

Спільно з співвласником NIS, Олександром Ширковим, представники Huami обговорили ряд важливих і цікавих питань.

Huami відзначили факт зростання продажів продукції Amazfit в Україні, а також, що інтерес до бренду відчутно зріс в порівнянні з минулим роком.

AMAZFIT Олександр Ширков

Лідером продажів став розумний годинник Amazfit Bip

AMAZFIT розумний годинник

і фітнес-треккери Amazfit Cor.

AMAZFIT фітнес трекер

За підсумками зустрічі HuaMi та NIS пообіцяли кілька цікавих сюрпризів для українських користувачів вже в цьому році! Чекаємо з нетерпінням!

P.S. До речі, а ви знаєте, що означає слово HUAMI? В офісі компанії висить великий слоган-розшифровка – Hu Am I (Who am I) – Хто я :)