- 26.01.2015
- 1342
Компанія Xiaomi наробила чимало галасу в останній час. Заснований в 2010 році, китайський стартап займається виробництвом смартфонів та іншої електроніки, а також розробкою програмного забезпечення. Навколо цієї компанії сформувалось певне коло «шанувальників», відданих бренду (таке саме коло «фанатів» є у Apple - це перша схожість між двома фірмами). Користувачі Xiaomi цінують той факт, що виробник прислухається до їхньої думки і вносить зміни в дизайн пристроїв, фірмові скіни Android відповідно до отриманих відгуків і пропозицій.
Менш ніж за п'ять років китайська компанія подолала шлях від стартапу до одного з провідних виробників смартфонів. Перший продукт Xiaomi випустила в серпні 2011 року, тобто всього три з половиною роки тому. А вже зараз за статистикою Strategy Analytics компанія займає третє місце в світі з продажу після Samsung і Apple.
За підсумками 2014 продажі Xiaomi потроїлися і досягли 61 млн штук. Наприкінці минулого року компанія отримала $ 1,1 млрд додаткових інвестицій при оцінці капіталізації в $ 45 млрд.
Гаджети Xiaomi позиціонуються як для нижнього, так і для верхнього цінового діапазону, намагаючись покрити всі потреби ринку. У цій універсальності - ще одна схожість компанії з Apple, вважають деякі експерти.
Поки що компанія орієнтується на ринки країн, що розвиваються - Китай, Індія, Індонезія, але плани у неї дуже амбіціозні.
Флагманський продукт Xiaomi - 5,7-дюймовий смартфон Mi Note. Цей «Фаблет» задуманий як відповідь на Apple iPhone 6 . На презентації гаджета виконавчий директор компанії (Lei Jun) неодноразово порівнював два смартфона.
У той же час в асортименті компанії є і 4,7-дюймовий смартфон початкового рівня Redmi 2 всього за доступною ціною.
Експерти намагаються зрозуміти, яким чином Xiaomi вдається утримувати ціни на настільки низькому рівні. Кажуть, що це пояснюється поєднанням декількох факторів: маленька продуктова лінійка; більш тривалий цикл продажів (до 26 місяців) з поступовим зниженням цін на старі моделі; використання однакових комплектуючих в різних моделях.
Хто знає, якщо Xiaomi і далі буде збільшувати продажі такими темпами, то через кілька років може навіть наблизитися до Apple за обертом.