Xiaomi бере курс на Alibaba і Tencent запускаючи свій банк

  • 13.05.2015
  • 1266

Всім давно відомо, що Xiaomi - це не просто технологічна компанія, яка виробляє смартфони і планшети. Це щось більше, компанія і культура, яка проникає в самі передові технологічні сфери життя. Що Xiaomi розуміє під словом Банк?

Компанія, в своєму китайському блозі на Weibo повідомила про запуск нового сервісу - Xiaomi Huoqibao, що приблизно перекладається, як «ощадний рахунок».

З таким сервісом Xiaomi фактично доведеться протистояти таким гігантам, як Alibaba і Tencent, не кажучи вже про сотні, якщо не тисячі китайський національних банках. Зараз у Китаї it-банкінг пропонує кращі умови і більш високі ставки, ніж державні та приватні банки. Все це стало можливим завдяки різкому розвитку it в 2000 роках.

За даними аналітичних досліджень наприкінці 2014 року 185 мільйонів користувачів поклали на депозит 578.9 мільярдів юанів ($ 93 мільярди) в Yu'ebao від Alibaba Group. Licaitong від Tencent налічує депозити на загальну суму 100 мільярдів юней, від 10 мільйонів жителів Китаю.

Як Xiaomi збирається конкурувати з цими монстрами?

Здавалося б, що може запропонувати новий гравець на давно поділеному та сформованому ринку? Виявляється все просто - Xiaomi пропонує своїм користувачам 5% річну ставку, при 4.3% ставкою конкурентів.

Xiaomi почала тестування свого сервісу ще в березні. Beta-версія показала хороші результати.

Як відомо, основний прибуток Xiaomi йде не від продажу заліза, а від вбудованих сервісів, таких як магазин додатків та інші. Стратегія компанії передбачає не лише створення одного продукту, а й цілої екосистеми навколо нього.

Тепер до цієї онлайн екосистеми підключився ще один сервіс - банкінг.

Повернутися на головну сторінку Mi.ua