- 14.05.2015
- 1240
У минулому році компанія Xiaomi почала потихеньку відкривати свої підрозділи на інших ринках за межами Китаю.
Одним з найбільших і успішних маркетів для пекінської корпорації стала Індія. Це великий формуючийся ринок, де популярні недорогі і збалансовані смартфони з LTE модулем, так як більша частина населення користується швидкісним мобільним 4G Інтернетом, а не дестопним. До середини 2014 Xiaomi вдалося продати в Індії близько мільйона смартфонів.
Приголомшливий успіх в Індії для компанії є важливим кроком і Xiaomi продовжує свою міжнародну експансію.
Зараз китайський виробник зупинив свій вибір на іншому висококонкурентному і динамічно розвиваючимося ринку, країні крутих футболістів і яскравих карнавалів - Бразилії.
На конференції присвяченій запуску Mi4i в Тайвані, віце-президент Xiaomi з міжнародних питань Хьюго Барра (який до речі родом з Бразилії) повідомив про наміри компанії створити виробництво смартфонів на території Бразилії і запуститися там, протягом трьох місяців.
Також, Хьюго повідомив, що розмістити виробничу лінію в Бразилії планується раніше, ніж зробити заплановану аналогічну лінію в Індії. Зробивши це, Xiaomi вдасться уникнути високого оподаткування на ввезення (імпорт) своєї продукції і тримати ціну на належному рівні в країні.
Пекінська корпорація на чолі з містером Леєм Цзюнем вже засвітилися в Америці і Європі, однак постачати свої смартфони на ці ринки компанія не поспішає.
Xiaomi називають Бразилію одним з ключових ринків для своєї світової експансії.