Xiaomi наймає співзасновника Jabong.com для виходу на ринок Індії

  • 12.06.2014
  • 1310
  • Mi

Тенденція призначати на провідні посади індійців почалася з того часу, як компанія Microsoft запропонувала Сатьє Наделла посаду генерального директора. Виробник смартфонів компанія Xiaomi наслідувала той самий приклад, почавши активно наймати на роботу індійців з метою подальшого просування свого бренду в Індії, запланованого на кінець цього року, як повідомляє новинний технологічний ресурс BGR India.

Надійні джерела BGR India підтвердили, що компанія Xiaomi найняла на роботу Ману Кумар Джейна, одного із співзасновників електронного комерційного сайту Jabong.com. Він залишив компанію на початку цього року, щоб відкрити своє власне підприємство.

Manu Kumar Jain

Після звільнення з керівної посади на сайті Jabong.com, Ману Кумар Джейн заснував нове підприємство, яке отримало назву Gynjer. У планах підприємця запуск смартфонів, планшетів та інших портативних носіїв. Для запуску якісних аксесуарів він зайнявся пошуком виробника виробів, які виробляються за його власним оригінальним проектом, а не за ліцензією в Тайвані та Китаї за конкурентними цінами, що відіграє важливу роль поруч з аналогічними виробниками смартфонів. План розширення компанії Xiaomi в Індії має численні подібності з уявленням про ведення бізнесу Ману Кумара Джейна. Більше того, згідно з його розумінням індійського ринку, Xiaomi могли б навіть створити досить потужний галас навколо своїх продуктів.

Джерела BGR India, що уважно стежать за розвитком подій, натякнули на швидкий запуск Diwali. Зрозуміло, існує ймовірність того, що плани можуть змінитись (що залежатиме від кількості смартфонів, які встигне зробити компанія Xiaomi).

На початку цього року топ-менеджер компанії Xiaomi Хьюго Барра заявив, що незабаром планується виробництво продукції в 10 країнах, в кількість яких увійде Індія. Він також підтвердив, що Xiaomi дійсно збирається створити місцеві відділення в Індії, а продаж смартфонів буде здійснюватися через інтернет-магазин.

На завершення слід зазначити, що компанія Xiaomi планує також співпрацювати з компанією Flipkart та кількома іншими сайтами електронної комерції з метою висування своєї продукції на індійському ринку.