- 27.10.2015
- 1463
Один з найбільших у світі і третій за величиною виробник носяться пристроїв - китайська корпорація Huami, недавно випустила новий пристрій, який було представлено абсолютно в новій концепції дизайну і в інших фітнес - діапазонах.
Хуанг Вонг (Huang Wang), засновник і генеральний директор Huami, повідомив, що анонсована новинка - фітнес-браслет Amazfit, є важливим етапом розвитку компанії, розробка якого досить тісно пов'язана з компанією Xiaomi - китайським виробником смартфонів і електроніки.
AmazFit став другим фітнес-трекером компанії, після Mi band.
Основний модуль пристрою виконаний з сучасного кераміки, оксиду цирконію, який стійкий до багатьох зовнішніх факторів, в тому числі і екстремальних температур.
Amaz Fit реалізований в різних колірних варіантах, крім того, пристрій можна носити не тільки на руці, але і на шиї, як намисто.
Фітнес-трекер Amazfit виготовлений за стандартом захисту оболонки IP68 і він повністю захищений від впливу пилу і води.
Працює браслет за рахунок батареї ємністю 15мАч, а ультра-низьке енергоспоживання пристрою гарантує безперервну роботу AmazFit протягом 10 днів без необхідності підзарядки!
Amaz Fit може легко синхронізуватися зі смартфонами і планшетами допомогою додатка Мi Fit.
Якщо Mi band вважається одним з найдешевших фітнес пристрій на ринку, то Amazfit, з його різними модними прикрасами і аксесуарами, буде знаходитися зовсім в іншому ціновому діапазоні, надавши тим самим можливість вибору фітнес - трекера на свій смак.
Конструкція нового Amazfit була розроблена в науково-дослідному центрі Huami в каліфорнійській Силіконовій долині.
Команда займається розробкою Amazfit, крім інженерів-конструкторів, включала в себе і досвідчених співробітників з провідних інтернет-компаній, включаючи компанію Google.
Хуанг Вонг також повідомив, що продажі Mi Band вже досягли рівня 10 млн. одиниць з моменту його запуску в серпні 2014 року, середньомісячний рівень продажів Mi Band в даний час знаходиться на стабільному рівні і складають 1,5 млн. одиниць.
Відповідно до щоквартальної доповіді компанії International Data Corp., у другому кварталі 2015 року з всьому світу було продано 3,1 млн. Одиниць Mi Band, в порівнянні з конкуруючими пристроями FitBit (США) - 4,4 млн., і 3,6 млн. одиниць фітнес-трекерів реалізованих компанією Apple (США).