- 05.05.2017
- 1492
Що тільки не зробиш заради покращення обслуговування покупців! Адже головне для них – це гарний сервіс, чітка робота продавців і якість товару. Тоді покупці стають друзями і раз за разом приходять у магазини подивитися на нові пристрої та придбати декілька з них.
Але для того щоб невпинно підвищувати якість обслуговування, треба отримати інформацію про своїх користувачів, їх потреби, проблеми, з якими вони стикаються та їх вподобання щодо товарів.
Генеральним партнером Офіційної фан-спільноти MIUI в Україні є компанія «NIS Ukraine» – офіційний постачальник продукції екосистеми Xiaomi та розумного дому MiJia в Україну.
Протягом місяця вона проводитиме опитування користувачів смартфонів Мі і пристроїв екосистеми Xiaomi, що були придбані у магазинах компанії.
Відповісти на питання можна ТУТ. Кожний респондент отримає купон на знижку 5% на продукцію екосистеми Xiaomi.
Беріть участь у опитуванні, допоможіть нам підвищити рівень якості обслуговування!