- 07.10.2015
- 1390
№1 в Індії до 2018
Ми хочемо довести, що наша бізнес-модель може бути перенесена хоча б на ще один ринок. Нам потрібно зробити все можливе, щоб стати успішними на декількох великих ринках. Ми даємо собі три роки на досягнення мети бути в трійці кращих виробників в Індії або навіть першими.
IPO? Поки що ні
Ми не прагнемо стати публічною компанією і вийти на IPO протягом найближчих 5 років. Чому? Насправді все просто. Я керую акціями в п'яти публічних компаніях і чудово розумію всі плюси і мінуси цієї моделі. Я вірю, що через п'ять років буде набагато кращий час для Xiaomi задуматися про IPO.
33% зростання цього достатньо
Ми завжди плануємо зростання в кілька разів за рік. Однак світова економіка зараз переживає не кращі часи і в першій половині цього року ми виросли на 33%. Все нам кажуть, що ми ростемо не достатньо швидко - це абсурд. Ми як і раніше є 5-тирічним стартапом і 33% зростання це цілком достатньо.
Заробляти на платформі, а не на залізі
У Xiaomi помітили, якщо все робити правильно, смартфони можуть також створити онлайн платформу. На скільки вона велика? Сьогодні тільки в Китаї смартфонами Xiaomi користуються 130000000 китайців. Це 10% населення. Майже всі наші користувачі - це молоді люди і ми можемо ще отримати 20 а то й 25% користувачів.
Вони дивляться телевізор, читають книги, грають на смартфонах і слухають музику. Xiaomi забезпечують весь цей досвід. Так хіба ми не можемо називатися великим каналом поширення контенту?
Кожен день наші фанати використовують смартфон близько 115 раз і проводять в ньому 4.5 години. Тільки уявіть, яку мовну платформу створила Xiaomi.
Патент на патенті і патентом поганяє
Xiaomi хоче приносити інновації в світ техніки, тому ми стежимо за своїм патентним портфелем. У минулому році ми отримали 2700 патентів, цього року наша мета - 4000 патентів.