- 21.01.2016
- 3491
1 Факт перший: Iнтернет-компанiя
Xiaomi стартувала саме як Інтернет-компанія без виробничих потужностей, смартфонів, планшетів та інших фізичних продуктів. Xiaomi створила оболонку MIUI і просувала її в магазині Android, коли фанатів MIUI по всьому світу стало достатньо - компанія взялася за виробництво своїх смартфонів.
2 Факт другий: Xiaomi робить ноутбук
Поки ринок смартфонів повільно рухається до точки рівноваги, китайська Xiaomi шукає для себе нові напрямки. Компанія Inventec, яка збирає ноутбуки, офіційно підтвердила той факт, що Xiaomi готує свій ноутбук, запуск відбудеться вже в 2016 році.
3 Факт третій: Xiaomi в Книзі Рекордів Гіннесса
Xiaomi в 2015 році за 24 години змогла продати 2.12 млн смартфонів і потрапила до Книги Рекордів Гіннесса. У цей день Xiaomi заробила близько 432 мільйонів доларів.
4 Факт четвертий: Xiaomi не китайська Apple
Багато хто називає компанію Xiaomi - китайської Apple, проте це не так. У цих двох корпорація різний підхід до клієнта. Можливо ви пам'ятаєте випадок з Apple iPhone 4, коли смартфон втрачав зв'язок через затиснення рукою одночасно двох антен на бічній частині корпусу - Apple на це відповіла буквально "що ви не правильно його тримаєте".
Коли користувачі Xiaomi зіткнулися з проблемою в смартфоні Mi2, компанія відкривала по всьому Китаю точки швидкого сервісу і ремонтувала безкоштовно дефектні смартфони.
5 Факт п'ятий: міцна упаковка
Та як Xiaomi в Китаї продає загалом через Інтернет, постає питання надійної упаковки для доставки товару користувачам, щоб надійно захищала смартфон і не дозволила якійсь службі доставці випадково зашкодити Mi пристрою.
Така коробка була розроблена в Xiaomi - в основі її ліг легкий і міцний матеріал - пресовий картон, а ребра жорсткості не дозволяли коробочці зігнутися навіть під тиском двох людей які стали на неї.
6 Факт шостий: користувач - це все
Ні для кого не секрет, що Xiaomi спілкується зі своїми фанатами через форум, де прислухається до побажанням користувачів і коригує MIUI щотижня враховуючи побажання фанатів.
Цікавий той факт, що під час запуску смартфона Mi2, компанія віддала 1200 примірників своїм фанатам на тест.
7 Факт сьомий: смартфони за собівартістю
У 2012 році Mi смартфони продавалися за собівартістю, що і забезпечило доступність і масовість Xiaomi в порівнянні з іншими брендами. Заробляла компанія при цьому виключно на вбудованих мобільних сервісах.