Компанія Xiaomi - кандидат на звання «Титан електроніки»

  • 23.12.2015
  • 1529

На сьогоднішній день компанія Xiaomi уклала договір вже з 56 стартапами на створення розумних пристроїв під її маркою з метою розширення своєї діяльності за межі тільки лише смартфонів і стати гігантом у сфері побутової електроніки. Про це повідомив один з топ-менеджерів Xiaomi.

Китайська компанія, яка оцінюється більш, ніж в $ 50 млрд., займається продажем телевізорів, смартфонів, планшетів і WiFi маршрутизаторів - пристроїв, які вона виробляє сама. Крім цього вона продає безліч інших виробів, від очищувачів води до навушників, хоча фактично не виробляє їх.

Замість цього компанія, яку часто називають «Китайський Apple», вклала кошти в значну кількість стартапів, які тепер розробляють продукти для Xiaomi.

«Ми створюємо ці пристрої на базі того, що ми називаємо екосистемою Xiaomi. Це свого роду гігантський інкубатор стартапів. Як правило, компанії, яким ми допомагаємо розпочати свою діяльність, які ми фінансуємо, які ми пов'язуємо з нашим логістичним ланцюжком і нашої власної промислової проектною групою, починають виробляти прекрасні продукти під маркою Xiaomi», - поділився в інтерв'ю CNBC Хьюго Барра, віце-президент по глобальним операціями компанії Xiaomi.

«На даний момент частиною екосистеми Xiaomi стали вже 56 нових компаній, які працюють в широкому діапазоні різних товарів, більшість з яких ще не були випущені. Вони формують той асортимент лайфстайл категорії, розумних будинків, смарт-гаджетів, який ми продаємо».

                            Hugo Barra, віце-президент з глобальних операцій в Xiaomi

Наприклад, компанія під назвою Yun Mi Technology виробляє очищувач води Mi Water Purifier. У минулому році компанія інвестувала в виробника побутової техніки Midea, і Барра заявив, що Xiaomi встановлює свої мікросхеми в деякі з її електроприладів. Такий тип вкладень підкреслює прагнення Xiaomi стати справжнім титаном у сфері побутової електроніки, вийти за рамки просто смартфонів, щоб бути присутнім в будинках людей і в повсякденному житті.

«Ми дійсно вкладаємо багато інвестицій в об'єднання всього, що є у вашому житті», - сказав Барра CNBC.

Одне з пріоритетних завдань для Xiaomi - розширення спектру програмного забезпечення і сервісів, що є ключем до монетизації агресивно оціненого обладнання, яке вона продає. Наприклад, у компанії є система Mi Wallet - свій мобільний сервіс платежів, а також інструмент продажу контенту, такого як фільми та музика, для споживачів, які купують телефони Xiaomi. Її телевізори на базі Android дозволяють людям грати в ігри і отримувати доступ до сервісів компанії.

Xiaomi розширила свою діяльність на нових ринках, таких як Бразилія та Індія, в той час як її внутрішній ринок смартфонів сповільнився.

Китайська компанія ще не ступала на західні ринки, але вже відкрила доступний в США і Європі інтернет-магазин, що продає аксесуари Xiaomi. Але оскільки схоже на те, що компанія збирається зайти на західні ринки, аналітики стурбовані тим, що це може призвести до виникнення безлічі патентних суперечок. Барра цього очікує, але каже, що це не стане проблемою.

«Звичайно, ви повинні бути готові до того, що люди збираються піти за вами і намагатимуться подати до суду на вас, озброївшись власними патентами, власними IP і так далі», - сказав Барра CNBC.

«На даний момент ми подали більше 6000 патентів по всьому світу. Тільки за цей рік 40% поданих патентів були подані за межами Китаю, так що ми готові і до цього».

Arjun Kharpal
Assistant Producer, CNBC EU News Digital Team

Повернутися на головну сторінку Mi.ua