- 28.08.2017
- 1869
Microsoft довгий час працювала над створенням інтелектуального чат-бота на базі штучного інтелекту. Тепер компанія інтегрувала свої напрацювання в сфері Інтернету речей (IoT) і спільно з Xiaomi представила п'яте покоління AI-помічника Xiaoice. Новинка розширить набір функцій месенджерів: крім звичних листувань і оплати покупок там з'явиться нова опція.
Гаррі Шум, виконавчий віце-президент відділу «дослідницької групи штучного інтелекту» Microsoft, сказав, що Xiaoice — це скоріше «приятель», щоб спілкуватися більш веселим способом. Це відрізняє його від конкуруючих продуктів, таких як голосова активація компанії Apple Inc, персональний помічник Siri, який просто розповідає факти чи відповідає на запитання.
«Існують величезні можливості для голосового обчислення в секторі IoT. Я вважаю, що машини переможуть людей з точки зору розпізнавання голосу протягом п'яти років», — сказав Шум.
Xiaoice, вперше представлений в Китаї в 2014 році, тепер доступний у п'яти країнах, включаючи Японію, США та Індію. Він набрав понад 100 мільйонів користувачів, створивши величезний обсяг даних для Xiaoice, щоб краще зрозуміти людське мислення та допомогти контролювати телевізори, настільні лампи та інші побутові електроприлади за допомогою голосового зв'язку.
Оновлений Xiaoice навчився працювати з 35 типами гаджетів для «розумного будинку» і візьме на себе контроль над IoT-платформою Xiaomi. Помічник зв'язується з користувачем по телефону і використовує потокове відео для розпізнавання емоцій.
Незабаром Microsoft об'єднається з іншими компаніями, щоб розширити список додатків з підтримкою Xiaoice. Розробники підкреслили, що вже зараз ботом користуються 100 мільйонів людей.
Xiaoice — багатоплатформний сервіс, який вбудовують в сторонні додатки, наприклад, WeChat. Бот допоможе Microsoft закріпитися на китайському ринку IoT, де Amazon Alexa все ще не користується популярністю.