- 18.02.2017
- 1663
Давайте поміркуємо, які товари зараз в тренді? Які бренди найбільш відомі? Ви скажете: таких багато, відзначити когось одного важко. Однак – це занадто поверхневий висновок.
Незважаючи на велику кількість брендів, більшість з них виробляє однотипну продукцію: просто електрочайники, просто кондиціонери, просто пилососи тощо. Так, така техніка, на даний момент, користується великим попитом, але, вже чітко видно, що час подібних пристроїв добігає кінця. Починається ера пристроїв і речей нового формату, про яку ми колись читали у фантастичних оповіданнях – ера розумних речей.
Давайте уявимо собі таку ситуацію: сталася глобальна криза і люди можуть купувати тільки найнеобхідніше, проте, щоб ці товари були при цьому гарної якості та не дуже дорогі. Скільки брендів тоді залишиться на плаву? Скільки компаній втратять усе? Адже, по суті, більшість з них пропонує схожі товари, з невеликими відмінностями в дизайні, матеріалах тощо.
Для того щоб ви краще зрозуміли нашу думку, давайте візьмемо для прикладу чайник відомої німецької фірми Braun і чайник китайської компанії Xiaomi. Чайник Braun, зазвичай, коштує істотно дорожче та не може запропонувати нічого крім, власне, підігріву води у стандартний спосіб. Його опонент, електрочайник Xiaomi MiJia Kettle, не поступається в якості матеріалів корпусу та параметрах безпеки. Однак, крім цього, він забезпечений ще й розумною складовою, яка дозволяє чайнику синхронізуватися зі смартфоном.
Завдяки такому конструкторському рішенню, власник зможе регулювати температуру нагріву води у чайнику – тобто ви зможете самі вирішувати, яка температура води потрібна вам в той чи інший момент. При цьому ви можете управляти гаджетом Xiaomi, не встаючи з дивана в іншій кімнаті. Чи може таке чайник Braun? У разі крайньої необхідності ви виберете його або інноваційний продукт Xiaomi? Відповідь на ці питання очевидна.
І подібні паралелі можна провести майже з усією технікою китайської корпорації. Її екосистема Smart Home є дуже ефективною. Датчики руху та вологи, аналізатори повітря, які можуть синхронізуватися з очисниками повітря та керувати ними, розумні чайники, розумне освітлення й навіть розумні автомобільні зарядки! Якщо подивитися на продукцію Xiaomi в цілому, стає зрозуміло, що поки інші бренди тільки розмірковують над впровадженням розумної складової в свою техніку, Xiaomi вже давно зіграла на випередження!
Продукція китайського бренду вже зійшла на наступний щабель еволюції. Хтось скаже, що управління за допомогою смартфона та інші «розумні фішки» - це все дрібниці. Так, можливо, але за цими дрібницями майбутнє! І поки інші компанії завмерли біля підніжжя, Xiaomi стрімко підкорює вершину нового технологічного тренду 21 століття.
І поки такі гіганти як, наприклад, Foxconn роблять ставку на OEM-продукцію, а відомі світові бренди, чия історія налічує десятки років, продовжують, по суті, виробляти те ж саме, що й з моменту свого заснування, Xiaomi без зупинки рветься вперед.
Якщо ви все ще сумніваєтеся в цьому факті, давайте просто згадаємо, що таке взагалі концепція «Розумного Будинку». По суті – це утопія, в якій розумна техніка обслуговує всі потреби людини, якій достатньо лише натиснути кнопку, щоб, скажімо, приготувати собі обід. А тепер давайте задамо собі просте запитання – техніка-якої компанії зараз найбільш близька до цієї Утопії?