- 28.11.2016
- 1547
Інша Xiaomi – час подивитись на компанію під зовсім іншим кутом
Переосмислення значення компанії Xiaomi
Давайте ще раз глянемо на Xiaomi, як на ту компанію, що починала зі стартапу та в рекордні строки досягла неймовірних висот у глобальному розвитку технологій.
Мало хто може похвалитися такими значними успіхами, яких досягла компанія Xiaomi під керівництвом серійного підприємця Лея Цзюня (Lei Jun). Йому вдалося вивести звичайну стартап-компанію на всесвітній ринок, продаючи лише в мережі Інтернет високоякісні смартфони за вигідними цінами.
Вклавши в даний проект $1.1 мільярд, Лей та його партнери-інвестори поклали початок новій ері – ері найдорожчого стартапа в світі. Компанія зростала дуже швидко: вже через кілька років після свого заснування вона зайняла одну з лідируючих позицій на китайському ринку смартфонів, стоячи поруч з такими виробниками смартфонів, як Huawei, Oppo та Vivo. Цікаво, що Xiaomi реалізовувала свої смартфони виключно через інтернет-магазин, у той час як згадані конкуренти давно розгорнули свою діяльність за межі Інтернету, продаючи свою продукцію через мережі торгівельних точок
Пропозиція до змін класичної стратегії розвитку
Xiaomi зі своєю орієнтованістю на smart-прилади (розумні прилади) могла б закласти фундамент для створення виробничого конгломерату і зайняти перше місце на ринку smart-електроніки.
На сьогодні компанія потроху відмовляється від своєї класичної моделі продажів лише через Інтернет-ресурси і навіть працює над продажем елітних дизайнерських смартфонів, таких, як наприклад, смартфони від Філіппа Старка (прим. відомий французький дизайнер).
Чи не прийшов вже час розглянути Xiaomi в світлі можливого виробничого конгломерату, який кимось може розглядатися як «китайська відповідь» Philips, Siemens та Samsung Electronics?!
Xiaomi інвестує в більш ніж 55 компаній, які займаються виробництвом різноманітної техніки – від рисоварок до очищувачів повітря. Згідно слів однієї людини, яка близька до справ Xiaomi, компанія може отримувати близько $3 млрд. завдяки прибуткам зі знижок на телефони та роутери. Точні цифри не оголошуються.
Xiaomi демонструє феноменальне економічне зростання!
Розглядаючи Xiaomi у порівнянні з такими компаніями, як Apple та Philips, можна казати про феноменально швидкий економічний зріст китайського бренда та чудові результати продажів електроніки, особливо в Китаї та Індії. Цього року дохід від продажів смартфонів складає близько $60 млн., виходячи з того, що середня ціна за одиницю товару складає $175 (згідно даних компанії Canalys). Загальний дохід від відеотехніки та різноманітних гаджетів складає $13.5 млрд. Один із інвесторів розглядає Xiaomi як 2/3 Apple та 1/3 Philips – дохід компанії, завдяки високим темпам зростання може сягати $40.5 млрд.
Згідно слів інвесторів, Xiaomi публічно не говорить про свою рентабельність і стверджує, що реальний прибуток надходить від надання послуг своїм клієнтам. Компанія почала заохочувати людей користуватися своєю продукцією через рекламу, ігри та інші операції.
Xiaomi не орієнтується на ринок, вона орієнтується на людей. І, здається, що пан Лей ще довго не погодиться на інше. До 2025 року він не планує публічно розміщати акції та буде й надалі користуватися банківськими кредитами.
Акцент на smart-технології та повна довіра користувачів
У той час, як китайські користувачі з недовірою ставляться до своїх вітчизняних виробників, Xiaomi швидко завойовує аудиторію по всьому світу. Компанія інвестує у розробку смарт-технологій для реалізації власної концепції Smart Home. Завдяки такому інноваційному кроку, китайська аудиторія ще більше зацікавилась продукцією Xiaomi.
Інвестиції у Smart Home
Xiaomi з радістю інвестує у технології, які можуть полегшити та покращити життя людини: від інноваційної розетки до «розумного» девайсу для вирощування квітів. Усі smart-гаджети Xiaomi керуються за допомогою спеціальних мобільних додатків. Лише одним смартфоном Ви можете керувати електронікою всього помешкання!
Співпраця Philips і Xiaomі
Знаковою подією стала заява Philips і Xiaomi про створення спільного підприємства з виробництва розумних освітлювальних гаджетів (LED-освітлення). Нещодавно пан Лей дав інтерв’ю державному телеканалу Китая, де повідомив, що нещодавно створена Xiaomi Discovery Lab має на меті працювати над штучним інтелектом та віртуальною реальністю.