- 21.12.2015
- 1718
Найбільший український реселлер продукції Xiaomi, компанія «Сяомі Україна», першим став давати дворічну гарантію на техніку. Це був чіткий сигнал про те, що смартфони, планшети, телевізори, Wi Fi роутери, акумулятори та безліч інших гаджетів китайського бренду, офіційно продаються від Xiaomi в Україні, справжні, з підтримкою по всій країні.
Інші продавці не ризикували довгим терміном гарантії, а більшість перекупників з китайських онлайн-молів і зовсім давали два тижні, на те, щоб переконатися в достовірності і намучитися з китайською прошивкою. Дійсно, техніка від Xiaomi України сертифікована, прошивки та інструкції локалізовані на двох зрозумілих жителям країни мовах, працює підтримка, спеціалізований форум і офіційний український сайт спільноти шанувальників прошивки MIUI, де завжди можна отримати кваліфіковану пораду.
Но в «Сяомі Україна» вирішили не зупинятися на цьому і відкрили авторизований сервіс центр Xiaomi. Тепер всі питання по Mi пристроям можуть бути вирішені в найкоротші терміни в 14 обласних центрах України. Пройшовши навчання у китайських експертів фахівці можуть допомогти в будь-яких питаннях, починаючи від налаштування смартфона і оновлення прошивки і закінчуючи складним ремонтом на місці. Також володарі Mi смартфонів на сайті сервісного центру можуть перевірити справжність пристрою за серійним номером і його статус по наявності IMEI в реєстрі Державного центру радіочастот.
Ексклюзивний сервіс центр Xiaomi в Україні обслуговує всіх володарів техніки, виробленої пекінською компанією. Клієнти магазину Xiaomi України та його філій можуть розраховувати на безкоштовні консультацію та ремонт 7 днів на тиждень.
У листопада 2015 року служба підтримки Xiaomi в Україні оголосила про нову послугу: ремонті Mi пристроїв протягом доби з використанням кур'єрської служби - сервіс PickMi. У Києві відремонтувати свій Xiaomi стало простіше простого: достатньо лише зателефонувати в сервіс-центр. Кур'єр забере пристрій і протягом 24 годин поверне його у справному стані. Для мешканців інших міст відлік часу починається з моменту прибуття пристрою в центральний сервіс-центр.
Служба підтримки Xiaomi в Україні увійшла в програму благодійності, якій в якості соціальної відповідальності бізнесу займається компанія «Сяомі Україна», підтримуючи проекти Української біржі благодійності. Перелік послуг, що надається центром, охоплює всі можливі питання. Навіть якщо у вас перетерся провід на навушниках Mi Piston 3, або в екшн-камеру Yi Sports потрапила вода під час сплаву по гірській річці - ці проблеми будуть виправлені якісно і в строк.
Таким чином, вперше в Україні, дистриб'ютор власними силами забезпечив повний цикл розповсюдження і підтримки продукції бренду, що не має офіційного представництва в країні. Ланцюжок «сертифікація-імпорт-локалізація-підтримка» повністю забезпечує потреби покупця і захищає його права. Українські шанувальники продукції Xiaomi тепер поповнили ряди задоволених покупців і користувачів. Якщо цей приклад стане заразливим для підприємців, які співпрацюють з іншими китайськими брендами, то дуже скоро прилавки магазинів наповняться легальними, доступними розумними пристроями, що спілкуються з покупцями на зрозумілій мові, і часом дуже цікаві розробки китайської електронної промисловості стануть долею не тільки гиків, а і звичайних людей, від чого, безсумнівно, виграють усі.