- 02.04.2017
- 1684
Після успіху на ринку Китаю моделей авто XC90 і S90, концерн Volvo представив громадськості універсал V90. Очікується, що популярність даного автомобіля на китайському ринку, буде настільки ж велика, як і у інших моделей автомобілебудівного гіганта.
Чим же так приваблюють клієнтів машини відомого концерну? Вся справа в принципах компанії: автомобіль Volvo повинен володіти відмінною безпекою для власника, бути комфортним, надійним і «піклуватися» про навколишнє середовище.
Можливо, саме це прагнення давати клієнту все найкраще і зблизило інтереси концерну з компанією Xiaomi, яка точнісінько так піклується про своїх покупців. Початок співпраці двох всесвітньо відомих брендів ознаменувався спільної виставкою.
Інновації вдома, інновації в автомобілі, інновації всюди - саме так можна було б охарактеризувати цей захід. Розумний вентилятор, саунд-бари, а також ультратонкі телевізори Xiaomi відмінно гармоніювали з витонченими рисами автомобіля Volvo V90.
Що стосується лінійки валіз 90points, то здавалося, що ці аксесуари були створені спеціально під новий автомобіль концерну - настільки ідеально вони гармоніюють разом. Окрему роль в цьому випадку грає і «магія цифр». Подивіться, як чудово виглядає розумна валіза 90points в просторому багажнику розкішного Volvo V90. Так, вони буквально створені один для іншого!
Останнім часом все більше відомих людей в Китаї обирають для себе саме валізи марки 90points. Людям подобається міцний матеріал корпусу, відмінна місткість і надійні замки валіз RunMi - підрозділу Xiaomi, який і займається створенням даних аксесуарів.
Особливо клієнти цінують розумну складову валізи – синхронізацію зі смартфоном, за допомогою Bluetooth, що дозволяє управляти замками валізи на відстані.
Тому інтерес Volvo у співпраці з Xiaomi зрозуміти досить просто.
Їхати в прекрасному автомобілі, знаючи, що твої речі в безпеці, тому що вони знаходяться в місткій валізі 90points, яка затишно розташувалась у багажнику машини. Який клієнт відмовиться від такого комфорту? Думаю, це питання є риторичним!