Замінити пошкоджене обладнання на нове протягом 15 хвилин - легко та швидко з Protect!
Protect - це послуга надання заміни обладнання наших клієнтів на нове, в разі його механічного пошкодження, шляхом надання компенсації до 70% в магазинах і інтернет-магазині.
Категорії Товарів, які підпадають під дію послуги Protect:
- Смартфони
- Планшети, ноутбуки
- Годинники, фітнес трекери
- ТБ, проектори
- Фото, відеотехніка (фотоапарати, камери, відеореєстратори)
- Роутери
- Смарт пристрої: світильники, розумні ваги, тонометри та побутова техніка.
Придбати послугу Mi Protect можна на 6 або на 12 місяців.
Як це працює?
Кожен Клієнт, який купує Нове Обладнання з послугою Protect отримує можливість обміняти таке обладнання на компенсацію в магазині чи інтернет-магазині, якщо пристрій пошкоджено внаслідок будь-яких наступних причин:
- Затоплення, контакт з водою;
- Пошкодження в результаті перепаду напруги в мережі, удару електричним струмом, замикання в мережі;
- Падіння, удару;
- Контакту з відкритим вогнем, пожежі, загоряння;
- Гарантійні поломки, передбачені умовами гарантії виробника.
Що робити в разі пошкодження пристрою, на який поширюється дія послуги Protect?
- Принести пошкоджений пристрій в будь-який магазин нашої мережі в повній комплектації;
- Надати документи, що підтверджують придбання послуги Protect (чек про оплату, договір);
- Після узгодження протягом 15 хв. в обмін отримати підтвердження на отримання компенсації на суму до 70% від вартості наданого пристрою;
- Вибрати новий пристрій на надану суму компенсації.
(Для Клієнтів з населених пунктів, в яких немає фірмових магазинів)
- Звернутися по телефону: (073) 015-40-99 / (067) 561-70-98 / (050) 364-99-83;
- Надати необхідну інформацію: № договору, IMEI/SN пристрою, ПІБ;
- Отримати попереднє узгодження на отримання компенсації;
- Надіслати пошкоджений пристрій через відділення Нової Пошти за адресою: м Київ, Нова Пошта, склад №66, компанія «Xiaomi Україна», +38 (067) 465-91-13 (даний номер використовується тільки для СМС-повідомлень; в повідомленнях напишіть слово «Protect» і номер накладної);
- Після отримання пристрою фахівцями компанії «Xiaomi Україна» отримати «код компенсації» в мережі магазинів;
- Вибрати новий пристрій на надану суму компенсації!
Вартість послуги Protect
Термін дії Protect | Вартість послуг згідно Договору - від вартості пристрою |
180 днів | 12% |
366 днів | 20% |
Подарунок!
З послугою Protect, Клієнту безкоштовно надається доступ до програмного комплексу Platinum Protection терміном на 1 рік, який включає в себе наступні функції для Клієнта:
- Створення резервної копії книги контактів і фотоконтента (без обмеження розміру сховища);
- Відновлення книги контактів і фотоконтента з резервної копії;
- Визначення геолокації мобільного пристрою в будь-який момент часу;
- Подача звукового сигналу для пошуку загубленого пристрою;
- Перегляд облікових записів на загубленому телефоні;
- Видалити всю інформацію з телефону та карти пам'яті; *
- Перегляд інформації про номер телефону, IP-адресу і всі облікові записи, які заведені в смартфоні. *
- http://mi.smprotect.com/#application
Цей додаток можна використовувати на операційних системах iOS і Android. Функціонал відмічений знаком * може бути використаний тільки для Android
Яку компенсацію ви отримаєте?
Сума компенсації залежить від періоду обігу та від вартості обладнання, до якого купується послуга Protect, і становить:
Термін звернення Клієнта з моменту початку дії Договору | Розмір компенсації від вартості пошкодженого пристрою складає |
з 1 по 180 день | 70% |
з 181 по 366 день | 50% |
У разі якщо сума компенсації менше, ніж вартість нового вибраного обладнання, то різниця сплачується додатково.
У разі якщо сума знижки більше, ніж вартість нового обраного обладнання, то різниця «пропадає» і не виплачується ні в якому іншому форматі.
У разі придбання послуги до акційних товарів (товар + подарунок (інший товар)) договір Protect поширює свою дію тільки на основний товар (на товар, який йде в подарунок, послуга не поширюється).
Приклад: смартфон + фітнес-браслет (який при покупці, йшов в подарунок до смартфону). Дія послуги поширюється на смартфон, при цьому фітнес-браслет є стандартною комплектацією і в разі обміну, його необхідно також надати для ідентифікації товару та надання послуги Protect.
ВАЖЛИВО!
- При заміні акційного товару, для повноцінної ідентифікації, в обмін на компенсацію, необхідно надати сам пошкоджений пристрій та подарунок який був закріплений за ним під час продажу даного товару.
- Компенсація не надається в грошовому еквіваленті.