- 19.07.2017
- 1679
Відповідно до щорічного аналізу китайських статистичних служб, Xiaomi посіла третє місце в ТОП-100 найбільш успішних компаній, зайнятих у сфері роздрібної торгівлі на території Китаю. Що примітно, Xiaomi c 87.12 балів пропустила вперед лише таких мастодонтів китайського ринку, як Alibaba і JD.com, які посіли, відповідно, перше та друге місце.
Примітно, що інший значимий гравець на ринку електроніки, компанія Huawei, заснована в 1987 році (в той час як Xiaomi заснована в 2010), хоч і сильно додала, але залишилася за спиною компанії Лея Цзюня, на 5-му місці.
Як бачимо Xiaomi, наперекір усім прогнозам скептиків не просіла, а навпаки - істотно піднялась вгору! Партнерський договір з Nokia, відкриття більш 100 роздрібних магазинів за рік – сказати, що екосистема Xiaomi розвивається, значить не сказати нічого! Екосистема компанії стрімко розширюється і, здається, немає такої сили, що могла б її зупинити!
І це просто чудово!