- 30.01.2019
- 1894
- SmartMi
Як вам напевно відомо, компанія Zhimi (SmartMi) є партнером екосистеми MIOT і спеціалізується на виробництві різної побутової техніки.
За перший рік існування компанії, очищувач Mi Air Purifier, розроблений Zhimi (SmartMi), буквально порушив монополію іноземних брендів на внутрішньому ринку Китаю в даному сегменті.
У тому числі завдяки цьому фірма стрімко злетіла вгору в своєму розвитку!
Всього за один рік її вартість перевищила 1 мільярд доларів.
Однак керівництво фірми і не думало на цьому зупинятися.
Тому за останні 4 роки компанія продемонструвала воістину вибухове зростання!
В даний час Zhimi (SmartMi) сформувала системний підхід до інновацій, які її фахівці впроваджують в вироблену продукцію.
Використовуючи цей метод, компанія змогла створити серію «найбільш продаваних» продуктів.
Вам цікаво, в чому полягає суть даної концепції? Тоді ми опишемо її основні принципи:
- Орієнтація на клієнта – розуміння і обгрунтування потреб людей, виявлення недоліків і «больових точок» існуючих продуктів;
- Фокусування – після визначення напрямку компанія концентрується на цілі, наближаючись до оптимального рішення;
- Інтеграція – впровадження кращих якісних ресурсів і самих передових технологій у виробничому ланцюжку.
Наведемо приклад із зволожувачем повітря другого покоління, який був запущений в 2018 році.
Випарні зволожувачі широко використовувалися в промисловості, але коли експерти SmartMi проаналізували існуючі продукти, вони виявили, що у них все ще є багато «больових точок»:
- Традиційний метод випаровування з фільтра вимагає частої заміни фільтра;
- Виходячи із ситуації з якістю води для побутового споживання, в деяких випадках може бути складно очистити резервуар для води.
- Випарні зволожувачі зазвичай мають невеликий резервуар для води, і незручно контролювати час та кількість води, що залишилась під час використання.
Коли ви зрозумієте наявність «больових точок», мета стане стабільною і ясною.
Ось чому Zhimi Air Humidifier 2 нарешті отримав нагороду в 2018 році в рамках Good Design Award (широко відому як G-Mark Award).
В інтерпретації стратегії продуктів Zhimi завжди є три ключових слова: загальне призначення, мінімалізм, очікування.
Загальне призначення
Важливим у цій концепції є те, що компанією не використовуються низькобюджетні продукти для участі в ціновій війні.
Мінімалізм
Проста логіка роботи і простий дизайн. Можливість для користувачів отримати доступ до всіх часто використовуваних функцій без навчання.
Очікування
Розробляти товари як предмети розкоші, забезпечуючи краще співвідношення ціни і якості. Навіть якщо користувачі раніше використовували велику кількість подібних продуктів, нова модель все одно повинна дивувати споживачів.
«Ми хочемо, щоб всі відчували себе вільними від домашніх справ, зосередилися на більш важливих речах і раділи життю». - це те, за що виступає компанія.
І ми, в свою чергу, пишаємось тим, що в асортименті наших магазинів представлено дуже багато пристроїв такий крутий інноваційної компанії, як Zhimi (SmartMi).