- 01.12.2017
- 2476
1MORE продовжує добру традицію відкритості по відношенню до користувачів. Черговим публічним заходом стало відвідування штаб-квартири компанії в Шеньчжені групою з близько 50 тайванських журналістів.
Вони прибули, щоб зрозуміти концепцію бренду та отримати додаткову інформацію про важливі нюанси при виробництві продукції 1MORE. І, незважаючи на те, що журналісти готувалися до цієї поїздки, результат побаченого перевершив всі їх очікування!
Основними «зоряними» особами зустрічі були:
- генеральний директор Mi Тайвань, Хен Ман;
- партнер 1MORE, Чжан Тунжан;
- генеральний менеджер 1MORE, Чень Іньда.
Візит тривав 2 дні та вийшов надзвичайно насиченим.
Спершу журналістів запросили на коротку лекцію в центральний офіс компанії, під час якої були озвучені основні принципи 1MORE: акцент на надзвичайно високу якість і орієнтування на широку аудиторію користувачів.
Потім слово взяв Хен Ман, котрий докладно розповів про плани з розвитку 1MORE на Тайвані.
Наступний оратором був Чжан Тунжан, котрий розповів про інновації, які застосовуються і будуть застосовуватися в продукції китайського бренду.
Завершив лекцію Чень Іньда, озвучивши статистичні дані про високий темп розвитку компанії та відкриття численних представництв бренду по всьому світу й особливо в США.
Журналісти жадібно ловили кожне слово виступаючих, записуючи їх тезиси на різні гаджети.
Наступним пунктом протоколу зустрічі стала демонстрація топових навушників 1MORE. Кожен з журналістів міг на власному досвіді оцінити високу якість пристроїв і їх зручну конструкцію.
Так закінчився перший день зустрічі.
На другий день вся делегація була запрошена на завод 1MORE. Саме там гостям з Тайваню було запропоновано подивитися на процес виготовлення деяких навушників, а також на прилади та способи перевірки їх комплектуючих і практичних властивостей.
Особливо вразила журналістів тестова зона заводу. На прикладі приладу для тестування кнопок на натискання, гості на власні очі переконалися, що крім візуальної краси, пристрої китайського бренду забезпечені якісною «начинкою», кожен компонент якої піддається дійсно серйозним випробуванням.
Екскурсію по виробництву та тестовій зоні очолював особисто Йі Чао Цзюнь - директор з якості 1MORE.
Він докладно розповів про процедури контролю виробів, про матеріали, що використовуються при створенні навушників та інше.
Завершували візит журналісти повні вражень і емоцій від побаченого та почутого.
Само собою, наостанок було зроблено колективне фото на заводі та біля офісу.
Можливо, незабаром настане той час, коли представники 1MORE проведуть майстер-клас в Україні? Хто знає…